Ankieta Strona główna » Ankieta Zapraszamy do wypełnienia ankiety satysfakcji. Ankieta jest w pełni anonimowa I. Informacje Ogólne Wybór odpowiedzi 1 Ile razy w ciągu ostatnich 12 miesięcy korzystał(a) Pan(i) z usług placówki? 1-5 5-10 10-15 15-20 > 20 2 Z jakich usług korzystał(a) Pan(i) w placówce w ciągu ostatnich 12 miesięcy*? Lekarz rodzinny Gabinet zabiegowy Diagnostyka laboratoryjna USG Świadczenia położnicze Lekarz pediatra Lekarz specjalista Lekarz rehabilitacji Pracownia fizjoterapii Poradnia stomatologiczna *możliwa więcej niż jedna odpowiedź II. Rejestracja Pacjenta Jak Państwo oceniają: 3. Możliwość połączenia telefonicznego z przychodnią Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 4. Czas oczekiwania do rejestracji na miejscu w placówce Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 5. Sprawność obsługi w trakcie rozmowy telefonicznej Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 6. Sprawność obsługi na miejscu w placówce Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 7. Troskę o Pacjenta w trakcie rozmowy Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 8. Poprawność merytoryczną udzielanych informacji o godzinach przyjęć i cenach usług Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 9. Uprzejmość i życzliwość personelu rejestracji Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle III. Opieka lekarska POZ Jak Państwo oceniają: 10. Stosunek do Pacjenta (życzliwość i zaangażowanie) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 11. Komunikatywność (wyczerpujące i zrozumiałe przekazywanie zaleceń lekarskich oraz informacji o przebiegu choroby) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 12. Zapewnienie intymności i poszanowanie godności osobistej podczas wizyty Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 13. Czas oczekiwania do lekarza POZ krótki średni długi 14. Czy zaplanowana wizyta odbyła się zgodnie z wyznaczonym terminem TAK NIE Nie korzystałem(am) ze świadczeń medycznych z zakresu POZ. IV. Opieka lekarza pediatry Jak Państwo oceniają: 15. Stosunek do Pacjenta (życzliwość i zaangażowanie) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 16. Komunikatywność (wyczerpujące i zrozumiałe przekazywanie zaleceń lekarskich oraz informacji o przebiegu choroby) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 17. Zapewnienie intymności i poszanowanie godności osobistej podczas wizyty Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 18. Czas oczekiwania do lekarza rodzinnego / lekarza pediatry krótki średni długi 19. Czy zaplanowana wizyta odbyła się zgodnie z wyznaczonym terminem TAK NIE Nie korzystałem (am) ze świadczeń medycznych z zakresu POZ skierowanych do dzieci. V. Opieka pielęgniarska Jak Państwo oceniają: 20. Stosunek do Pacjenta (życzliwość i zaangażowanie) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 21. Komunikatywność (wyczerpujące i zrozumiałe przekazywanie informacji) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 22. Zapewnienie intymności i poszanowanie godności osobistej podczas wizyty Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 23. Czas oczekiwania na zabieg w gabinecie diagnostyczno-zabiegowym krótki średni długi 24. Czy zostali Państwo poinformowani o sposobie przygotowania się do badań TAK NIE Nie korzystałem (am) ze świadczeń pielęgniarskich VI. Lekarz rehabilitacji Jak Państwo oceniają: 25. Stosunek do Pacjenta (życzliwość i zaangażowanie) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 26. Komunikatywność (wyczerpujące i zrozumiałe przekazywanie informacji) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 27. Przekazywanie informacji na temat przebiegu choroby przez lekarza rehabilitacji Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 28. Czy zaplanowana wizyta odbyła się zgodnie z wyznaczonym terminem TAK NIE Nie korzystałem (am) z poradni specjalistycznej lekarza rehabilitacji VII. Fizjoterapia Jak Państwo oceniają: 29. Stosunek do Pacjenta (życzliwość i zaangażowanie) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 30. Komunikatywność (wyczerpujące i zrozumiałe przekazywanie informacji o wykonywanych zabiegach) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 31. Klarowność oraz kompleksowość informacji przy wyznaczaniu cyklu zabiegów Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 32. Czy zaplanowana wizyta odbyła się zgodnie z wyznaczonym terminem TAK NIE Nie korzystałem (am) z usług medycznych w ramach pracowni fizjoterapii VIII. Poradnie Specjalistów Jak Państwo oceniają: 33. Stosunek do Pacjenta (życzliwość i zaangażowanie) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 34. Komunikatywność (wyczerpujące i zrozumiałe przekazywanie informacji o wykonywanych zabiegach) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 35. Klarowność oraz kompleksowość informacji na temat przebiegu choroby Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 36. Dostępność czasową poradni lekarzy specjalistów Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 37. Czy zaplanowana wizyta odbyła się zgodnie z wyznaczonym terminem TAK NIE 38. Z jakiej(ich) poradni Pan(i) korzystał(a)? Ginekologia i położnictwo Dermatologia Neurologia Psychiatria Reumatologia Kardiologia Ortopedia Okulistyka Otolaryngologia Medycyna pracy Nie korzystałem (am) z usług medycznych w ramach poradni lekarzy specjalistów IX. Stomatologia Jak Państwo oceniają: 39. Stosunek lekarza do Pacjenta (życzliwość i zaangażowanie) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 40. Stosunek higienistki stomatologicznej do Pacjenta (życzliwość i zaangażowanie) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 41. Komunikatywność (wyczerpujące i zrozumiałe przekazywanie zaleceń przez lekarza stomatologa) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 42. Zapewnienie intymności i poszanowanie godności osobistej podczas wizyty Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 43. Sprawność obsługi przez higienistkę stomatologiczną Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 44. Wywiad stomatologiczny przeprowadzony przed zabiegiem Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 45. Przekazywanie informacji o dostępnych metodach znieczulenia Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 46. Czas oczekiwania na pierwszą wizytę w gabinecie stomatologicznym krótki średni długi 47. Czy zaplanowana wizyta odbyła się zgodnie z wyznaczonym terminem TAK NIE Nie korzystałem(am) ze świadczeń stomatologicznych X. Ocena ogólna Biorąc pod uwagę wszystkie wizyty w przychodni, jak oceniają Państwo: 48. Funkcjonowanie placówki ogółem Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 49. Dostępność informacji o ofercie usług medycznych oraz cenach usług komercyjnych Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 50. Kompleksowość i dostępność usług medycznych Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 51. Czas poświęcony pacjentowi przez personel medyczny Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 52. Informatyzację Rejestracji placówki Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 53. Informatyzację przyjęć Pacjentów w gabinetach lekarskich Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle 54. Dostępność akcji profilaktycznych organizowanych przez placówkę Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle XI. Jakiego rodzaju świadczeń zdrowotnych brakuje Panu (i) w naszej placówce XII. Jeżeli chcą Państwo podzielić się z nami dodatkowymi uwagami, prosimy o zamieszczenie ich poniżej: