Centrum Medyczne Medarmed
Centrum Medyczne Medarmed

Ankieta

Jesteś tutaj: Strona główna » Ankieta

    I. Informacje Ogólne
    Wybór odpowiedzi
    1 Ile razy w ciągu ostatnich 12 miesięcy korzystał(a) Pan(i) z usług placówki? 1-5 5-10 10-15 15-20 > 20
    2 Z jakich usług korzystał(a) Pan(i) w placówce w ciągu ostatnich 12 miesięcy*? Lekarz rodzinny Gabinet zabiegowy Diagnostyka laboratoryjna USG Świadczenia położnicze
    Lekarz pediatra Lekarz specjalista Lekarz rehabilitacji Pracownia fizjoterapii Poradnia stomatologiczna

    *możliwa więcej niż jedna odpowiedź

    II. Rejestracja Pacjenta
    Jak Państwo oceniają:
    3. Możliwość połączenia telefonicznego z przychodnią Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    4. Czas oczekiwania do rejestracji na miejscu w placówce Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    5. Sprawność obsługi w trakcie rozmowy telefonicznej Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    6. Sprawność obsługi na miejscu w placówce Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    7. Troskę o Pacjenta w trakcie rozmowy Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    8. Poprawność merytoryczną udzielanych informacji o godzinach przyjęć i cenach usług Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    9. Uprzejmość i życzliwość personelu rejestracji Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    III. Opieka lekarska POZ
    Jak Państwo oceniają:
    10. Stosunek do Pacjenta (życzliwość i zaangażowanie) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    11. Komunikatywność (wyczerpujące i zrozumiałe przekazywanie zaleceń lekarskich oraz informacji o przebiegu choroby) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    12. Zapewnienie intymności i poszanowanie godności osobistej podczas wizyty Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    13. Czas oczekiwania do lekarza POZ krótki średni długi    
    14. Czy zaplanowana wizyta odbyła się zgodnie z wyznaczonym terminem TAK NIE      
    Nie korzystałem(am) ze świadczeń medycznych z zakresu POZ.
    IV. Opieka lekarza pediatry
    Jak Państwo oceniają:
    15. Stosunek do Pacjenta (życzliwość i zaangażowanie) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    16. Komunikatywność (wyczerpujące i zrozumiałe przekazywanie zaleceń lekarskich oraz informacji o przebiegu choroby) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    17. Zapewnienie intymności i poszanowanie godności osobistej podczas wizyty Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    18. Czas oczekiwania do lekarza rodzinnego / lekarza pediatry krótki średni długi    
    19. Czy zaplanowana wizyta odbyła się zgodnie z wyznaczonym terminem TAK NIE      
    Nie korzystałem (am) ze świadczeń medycznych z zakresu POZ skierowanych do dzieci.
    V. Opieka pielęgniarska
    Jak Państwo oceniają:
    20. Stosunek do Pacjenta (życzliwość i zaangażowanie) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    21. Komunikatywność (wyczerpujące i zrozumiałe przekazywanie informacji) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    22. Zapewnienie intymności i poszanowanie godności osobistej podczas wizyty Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    23. Czas oczekiwania na zabieg w gabinecie diagnostyczno-zabiegowym krótki średni długi    
    24. Czy zostali Państwo poinformowani o sposobie przygotowania się do badań TAK NIE      
    Nie korzystałem (am) ze świadczeń pielęgniarskich
    VI. Lekarz rehabilitacji
    Jak Państwo oceniają:
    25. Stosunek do Pacjenta (życzliwość i zaangażowanie) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    26. Komunikatywność (wyczerpujące i zrozumiałe przekazywanie informacji) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    27. Przekazywanie informacji na temat przebiegu choroby przez lekarza rehabilitacji Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    28. Czy zaplanowana wizyta odbyła się zgodnie z wyznaczonym terminem TAK NIE      
    Nie korzystałem (am) z poradni specjalistycznej lekarza rehabilitacji
    VII. Fizjoterapia
    Jak Państwo oceniają:
    29. Stosunek do Pacjenta (życzliwość i zaangażowanie) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    30. Komunikatywność (wyczerpujące i zrozumiałe przekazywanie informacji o wykonywanych zabiegach) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    31. Klarowność oraz kompleksowość informacji przy wyznaczaniu cyklu zabiegów Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    32. Czy zaplanowana wizyta odbyła się zgodnie z wyznaczonym terminem TAK NIE      
    Nie korzystałem (am) z usług medycznych w ramach pracowni fizjoterapii
    VIII. Poradnie Specjalistów
    Jak Państwo oceniają:
    33. Stosunek do Pacjenta (życzliwość i zaangażowanie) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    34. Komunikatywność (wyczerpujące i zrozumiałe przekazywanie informacji o wykonywanych zabiegach) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    35. Klarowność oraz kompleksowość informacji na temat przebiegu choroby Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    36. Dostępność czasową poradni lekarzy specjalistów Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    37. Czy zaplanowana wizyta odbyła się zgodnie z wyznaczonym terminem TAK NIE      
    38. Z jakiej(ich) poradni Pan(i) korzystał(a)? Ginekologia i położnictwo Dermatologia Neurologia Psychiatria Reumatologia
    Kardiologia Ortopedia Okulistyka Otolaryngologia Medycyna pracy
    Nie korzystałem (am) z usług medycznych w ramach poradni lekarzy specjalistów
    IX. Stomatologia
    Jak Państwo oceniają:
    39. Stosunek lekarza do Pacjenta (życzliwość i zaangażowanie) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    40. Stosunek higienistki stomatologicznej do Pacjenta (życzliwość i zaangażowanie) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    41. Komunikatywność (wyczerpujące i zrozumiałe przekazywanie zaleceń przez lekarza stomatologa) Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    42. Zapewnienie intymności i poszanowanie godności osobistej podczas wizyty Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    43. Sprawność obsługi przez higienistkę stomatologiczną Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    44. Wywiad stomatologiczny przeprowadzony przed zabiegiem Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    45. Przekazywanie informacji o dostępnych metodach znieczulenia Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    46. Czas oczekiwania na pierwszą wizytę w gabinecie stomatologicznym krótki średni długi    
    47. Czy zaplanowana wizyta odbyła się zgodnie z wyznaczonym terminem TAK NIE      
    Nie korzystałem(am) ze świadczeń stomatologicznych
    X. Ocena ogólna
    Biorąc pod uwagę wszystkie wizyty w przychodni, jak oceniają Państwo:
    48. Funkcjonowanie placówki ogółem Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    49. Dostępność informacji o ofercie usług medycznych oraz cenach usług komercyjnych Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    50. Kompleksowość i dostępność usług medycznych Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    51. Czas poświęcony pacjentowi przez personel medyczny Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    52. Informatyzację Rejestracji placówki Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    53. Informatyzację przyjęć Pacjentów w gabinetach lekarskich Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    54. Dostępność akcji profilaktycznych organizowanych przez placówkę Bardzo dobrze Dobrze Średnio Źle Bardzo źle
    XI. Jakiego rodzaju świadczeń zdrowotnych brakuje Panu (i) w naszej placówce

    XII. Jeżeli chcą Państwo podzielić się z nami dodatkowymi uwagami, prosimy o zamieszczenie ich poniżej:

    W celu weryfikacji ankiety satysfakcji przepisz poniższy kod: captcha

    ‹‹ powrót