Czcionka:
Kontrast:

Ankieta satysfakcji — Teleporada

    Ankieta satysfakcji — Teleporada

    Szanowni Państwo!

    Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić jak najlepszą jakość opieki. Prosimy o wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej funkcjonowania naszej placówki (teleporada). Formularz zawiera jedynie 13 pytań, a czas wypełnienia zajmie kilka minut. Państwa opinia jest dla nas ważna. Dziękujemy.

    Nasza sklala

    Bardzo źle
    bardzo niezadowolona buźka
    0
    bardzo niezadowolona buźka
    1
    bardzo niezadowolona buźka
    2
    bardzo niezadowolona buźka
    3
    Źle
    niezadowolona buźka
    4
    niezadowolona buźka
    5
    niezadowolona buźka
    6
    Średnio
    średnio zadowolona buźka
    7
    średnio zadowolona buźka
    8
    Dobrze
    uśmiechnięta buźka
    9
    uśmiechnięta buźka
    10



    O01:W jaki sposób zapisałeś się na teleporadę?
    A01:Jak oceniasz łatwość zapisania się na teleporadę?
    A02:Jak oceniasz zaangażowanie pracowników rejestracji podczas ustalania terminu teleporady?
    A03:Jak oceniasz terminowość realizacji teleporady (czy odbyła się w wyznaczonym czasie)?
    B01:Jak oceniasz zaangażowanie lekarza podczas teleporady w rozwiązanie problemu zdrowotnego?
    B02:Jak oceniasz dostęp do badań, których wykonanie może zlecić lekarz podstawowej opieki zdrowotnej, o ile były one konieczne? (Proszę pominąć, jeśli nie dotyczy)
    B03:Jak oceniasz zaangażowanie lekarza lub innego personelu placówki w zachęcenie Cię do skorzystania z programów profilaktycznych, szczepień ochronnych, wykonania badań okresowych lub zmiany nawyków na zdrowsze?
    B04:W sytuacji – gdy w trakcie teleporady nie jest możliwe rozwiązanie problemu zdrowotnego, z którym się zgłosiłeś – jak oceniasz zapewnienie dostępności do skorzystania z wizyty stacjonarnej?
    C01:Jak oceniasz zrozumiałość przekazywanych informacji dotyczących Twojego stanu zdrowia, procesu leczenia i zaleceń lekarskich?
    E01:Jak oceniasz respektowanie praw pacjenta, szczególnych uprawnień i potrzeb przez personel medyczny?
    F01:Jakie jest prawdopodobieństwo, że polecisz tę placówkę znajomym lub rodzinie?
    G01:Płeć pacjenta:
    G02:Wiek pacjenta:
    U02:Uwagi: